Oglaševalci nam plačujejo elektriko

Zanimiv primer povezovanja podjetniških in družbenih intersov prihaja iz USA.

Pripeljete se na parking na katerem se nahajajo polnilnice za električne avtomobile in zastojn napolnite. Tako je trenutno urejeno polnjenje električnih avtomobilov tudi v Sloveniji. Ko bo število električnih avtomobilov in polnilnic pri nas naraslo verjetno polnjenje ne bo več brezplačno, saj ponudniki električne energije žal ne delajo kot neprofitne organizacije.

Podjetje Volt iz ZDA se je domislilo podobnega koncepta, ki že nekaj let deluje v Ljubljani. Koncept pa so nadgradili v sodelovanju s podjetjem, ki vzdržuje svetlobne oglasne panoje. Elektriko, ki jo uporabljajo električni jekleni konjički namreč plačuje podjetje, ki je na parkiriščih postavilo svetlobne reklamne panoje, podobno kot pri nas oglaševalska podjetja plačujejo vzdrževanje postajališč mestnega avtobusa. Kreativnost oglasov dopolnjuje kreativni poslovni model. Sodelovanje bi lahko uvrstili v primer dobre prakse upravljanja z energijo.